Sider

26.5.08

I did it my way


I dag havde vi ikke nogle moduler i skolen, så jeg har haft en "it's all about me"-dag.
  • Lavede min egen hårkur + ansigtsmaske. Så nu er mit ansigt såå dejligt blødt og mit hår har den perfekte skinnende, men ikke for skinnende glans og er super blødt.
  • Derefter plejede jeg mine fødder og hænder med olier og hele baduljen.
  • Så kørte jeg i Rosengaardscentret for at købe ind til aftensmad, som jeg altid står for om mandagen + frugter til min nye morgenmad. Jeg er blevet enormt træt af harvegryn med sukker, så nu vil jeg prøver noget nyt. Det bliver så yoghurt naturel med jordbær og bananer. Det håber jeg på smager godt!
  • Da jeg kom hjem bagte jeg tyrkisk brød med paprika, det blev super lækkert, rigtig svampet og sprødt på samme tid.
  • Som den resterende aftensmad kogte jeg nogle kartofler, lavede en salat og dressing og lavede ovnbagt laks. Det blev også rigtig godt.
Jeg tror aldrig nogensinde, jeg har lavet så god mad, er egentlig ikke særlig god i et køkken, men i dag brillerede jeg ;)

Her til aften har jeg lavet en event på Facebook (som jeg absolut elsker ;) ). Vi er 8 piger som skal ind at se Sex and the City - the movie, på premieredagen. Så istedet for at lave invitationer osv, så laver man da bare en event! Super, når man, som jeg ikke er særlig kreativ.

Ikke særlig modeorienteret, men nu havde jeg lige lyst til noget andet.

(Billedet er taget fra: www.blog.thesietch.org)

Ingen kommentarer: