Sider

16.6.08

Lidt om alt.

Jeg undskylder meget for, jeg ikke har holdt, hvad jeg lovede i torsdags.
I morgen kommer der billeder af mine køb.
Lige nu bliver det bare til en liste:
  • Hvid sommer kjole/top fra Topshop
  • Grå ballerinas fra Anniel
  • Wannabe Ray-Ban Wayfarers fra Urban Outfitters
  • Rød/Lilla/Orange top fra H&M
  • "Boyfriend"-cardigan fra H&M
______________________________________________________________________

Jeg har besluttet mig for at også skrive på engelsk. Det bliver nok ikke hvert enkelt indlæg, der bliver oversat, men jeg vil prøve at oversætte de fleste. På forhånd vil jeg undskylde for de stavefejl, der kommer til at være. Mit engelsk er helt perfekt endnu.

I've decided to start translating some of my posts. I don't know if it's going to be every single post, but I'll try to translate every one. I'm sorry if there are some mistakes, my english isn't perfect, yet ;)

Ingen kommentarer: