Sider

2.11.08

"Hvor godt kender din mp3 dig egentlig?"

Nu syntes jeg, det var på tide, jeg prøvede den shuffle-test, som Maria fra Mode Med Mere. har skrevet om et par gange. Reglerne er enkle og simple:

Du sætter din MP3-afspiller til at afspille alle numre på din player.
Slår shuffle-fuktionen til.
Spoler en sang frem ved hvert spørgsmål.
Og så bruger du sangens titel som svar på dit spørgsmål.
Du må ikke snyde!

How am I feeling today?
Isn't She Lovely - Stevie Wonder
- Jo tak, øhm.

Will I get far in life?
Mysterious Ways - U2
- Af mystiske veje vil jeg komme langt eller? ;)

How do my friends see me?
Too Darn Hot - Ella Fitzgerald
- Haha oh yeah too darn hot!

Where will I get Married?
8660 - Peter Sommer
- Jeg bliver gift i Skanderborg, whaaat?

What is my best friend's theme song?
Ebony And Ivory - Stevie Wonder
- Sødt

What is the story of my life?
Bravo Pour Le Clown - Edith Piaf
- Jeg er klodset, så det er vel rigtigt nok.

What is/was highschool like?
The Way I Are - Timbaland
- Jeg er, som jeg er.

How can I get ahead in life?
One - U2
- Via én vej?

What is the best thing about me?
Take A Chance On Me - Mamma Mia
- Haha, noot.

How is today?
Fantastic - Alphabeat
- Det er rigtigt, har været sammen med to gode veninder.

What is in store for this weekend?
Forår Igen - Rocazino
- Det er godt nok vinter

What song describes my parents?
Sunday - Bloc Party
- Tjo, de kan vel godt lide søndage

My grandparents?
A Walk In The Parc - Saybia
- Det kan de vel også godt lide?

How is my life going?
Lonely Girl - Ida Corr
- Ej, den er lidt ond. Let's hope that's not true.

What song will they play at my funeral?
Uptight (Everythings Alright) - Stevie Wonder
- Alt er okay, yeees.

How will the world see you?
Ultra Violet (Light My Way) - U2
- Haha ultra violet, det ved jeg ikke, hvad skal betyde ;)

Will I have a happy life?
Checkin' On Me - Roísín Murphy
- Mmm...?

What do my friends really think of me?
Planet P - Turboweekend
- Som om jeg er fra det ydre rum, fra min egen planet?

Do people secretly lust after me?
Leaving The City - Roísín Murphy
- Nå jeg forlader byen ja haha

How can I make myself happy?
Someone New - Eskobar
- Ved at finde en eller anden ny, hvad?

What should I do with my life?
Pas På Dig Selv - Rocazino
- Nåå sødt

Will I ever have children?
Voulez-Vous - Mamma Mia
- Vil De? - Ja tak!

What is some good advice for me?
With Every Heartbeat - Robyn
- "Tænk med dit hjerte"

What is my signature dancing song?
DVNO - Justice
- Elsker at danse til den sang. Tjek!

What do I think my current theme song is?
505 - Arctic Monkeys
- 505?

What does everyone else think my current theme song is?
Chasing Cars - Snow Patrol
- Jeg kan først tage kørekort om godt et år, jeg løber nu heller ikke efter biler, hmm?

What kind of men/women do you like?
Movie Star - Roísín Murphy
- C'est vrai haha.

Ingen kommentarer: