Sider

9.12.08

Previously on The Hills..

*Spoiler, hvis man følger med i The Hills på MTV og ikke har set længere end sæson 3.

Den sætning har jeg efterhånden hørt rigtig mange gange. Jeg elsker The Hills, har fulgt med i det i evigheder lige siden Laguna Beach, The Real Orange Country har jeg fulgt med i Lauren, Whitney, Heidi, Audrina, Spencer, Brodys etc. liv. Whitney har altid været min favort person, hun virker meget nede på jorden, sød har en fantastisk stil.
Nu kommer der en ny serie på MTV, som jeg glæder mig utroligt meget til. Den hedder The City og handler om Whitneys nye liv i New York, nyt arbejde og nye boys. Det kan bare ikke blive meget bedre så.

Jeg sidder helt sikkert klistret fast til min computer skærm d. 29-30 dec., for at se det første afsnit af The City når den bliver uploadet på yndlingshjemmesiderne youtube og surfthechannel.com

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

mener også du kan se den på mtv.com når det er q;
du kan jo se the hills hver tirsdag når det bliver sendt ovre i det store U.S.A ?
så mon ikke man også kan se the city

Anonym sagde ...

Nå ja, det er jo rigtigt, det havde jeg slet ikke tænkt på :)