Sider

26.1.09

This and that + Roskilde o9

Min weekend har været très busy. Fredag var jeg i skole og på arbejde - 8.00 - 18.00, derefter var jeg sammen med tre veninder, party party. Lørdag lavede jeg sammen med Louise noget folde-arbejde, om aftenen lavede vi mojitos og søndag foldede vi igen til kl. 17. Ellers har jeg lavet lektier, gjort rent og set film avec un mec. Derfor har der ikke været tid til blogging, but I'm back.
For os sct. knuds'ere er det en kort uge vi er i gang med. Vores lærere skal på kursus på torsdag, så der har vi fri the whoooole day. :D


Btw. så må der være nogle garvede roskilde-gænger derude!

Jeg har une question: hvornår plejer der at dukke bands op? Plejer der ikke allerede at være annonceret nogen?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvad er det du har brugt en hel weekend på at folde? haha.

Anonym sagde ...

Hehe, brochurer til turistkontoret i Odense ;)

Anonym sagde ...

Jo det er meget sent af Roskilde at annoncere navne. Der plejer at komme et stort navn inden jul (sammen med billetsalgets start) Og så midt januar. Men de offentliggører onsdage - så man kan jo håbe på det bliver i denne uge :)

Man kan dog stadig ønske artister, så programmet er vist ikke helt klart

Anonym sagde ...

Det mente jeg nok, de plejede!
Okay, ja det må vi håbe! - Nu kommer jeg til at sidde klistret til computerskærmen hver tirsdag ;)

Nej okay, det er det nok ikke..