Sider

8.6.09

Jeg vil gerne snart have ferie .

- og det tror jeg vist ikke, jeg er ene om.

- Jeg glæder mig så meget til d. 17 juni kl. 12.48 for så er jeg færdig med mine eksamener og 2.g, det bliver den bedste følelse. Så er der kun et år tilbage og så er der frie hænder.
- Jeg glæder mig til d. 25 juni for der holder 2.m grillchill
- Jeg glæder mig til d. 28 juni for der drager jeg + veninder mod årets Roskilde festival
- Jeg glæder mig til d. 7 juli for der skal jeg til Reykjavik med min lillesøster, farmor og farfar
- Jeg glæder mig til uge 30 for der skal jeg til Rom med familien
- Jeg glæder mig til uge 31 + 32, for der skal jeg være i København og hjælpe til på Vs. dvs før, under og efter modeugen
- Jeg glæder mig til d. 11 august for der starter 3.g
- Jeg glæder mig til d. 2 september for der fylder jeg endelig 18
- Jeg glæder mig til d. 18 september for der går turen til Barcelona med klassen

Og mon ikke der også kommer til at ske noget spændende i de mørke vintermåneder..

Hvad ser I frem til i denne skumle eksamenstid?

2 kommentarer:

S sagde ...

Helt klart sommerferie! Har ingen planer udover at skulle assistere en designer på en workshop...bare tage hver dag som den kommer...

Amalie Damkjaer sagde ...

Det lyder godt nok spændende, har du ikke mere at fortælle om det, fik du skrevet nogle mails rundt, efter du spurgte mig? :)

Jeg er dårlig til det der med en dag af gangen, jeg kan lide at have det hele planlagt, ellers ender jeg bare med at stene rundt;)

Amalie.