Sider

27.9.09

Barcelona køb

Her får I lige et udsnit af de dejlige køb jeg gjorde mig i Barcelona, det blev blandt andet til:

Wang'ish taske fra Zara
Photobucket

Kæde-kjole fra H&M
Photobucket

Vintage skjorte fra butikken Retro City
Photobucket

Batik skjorte/tunika fra Zara
Photobucket

Chloé inspireret boots fra Bershka
Photobucket

Halskæde fra H&M
Photobucket

Ur fra gøgler-butik på Carrer del Ferran og nitte-armbånd fra Bijou-Brigitte
Photobucket


+ en lyserød skjorte med flagermusærmer fra h&m, sorte stiletter fra Bershka og en top med Africa print af American Apparel.

2 kommentarer:

Nelly sagde ...

Hvor er kjolen fra H&M med kæderne bare fed! Lagde ikke mærke til den da jeg var i H&M i weekenden. Har du lige købt den?

Nogle veninder fra Israel har lavet en hjemmeside for fashionistas og designere. Du kan oploade billeder af dine outfit, sælge og købe. Måske det er noget for dig. Her er linket til min profil derinde:

http://www.senseofashion.com/Nellysdelhi

Mvh. Nelly

Amalie Damkjaer sagde ...

Jeg købte den for to uge siden, men i Barcelona, ved ikke om den er kommet til dk? :)

Okay, det lyder spændende, det vil jeg da lige tjekke ud, tak :)

Amalie