Sider

12.7.10

The day I became a student!

- Tog jeg op på skolen omkring 7.40, kom ind 8.00 til the last exam som var i AT, kom ud 8.25 og blev mødt af ham her + familie + venner + rektor + min historielære. Hvilket var ret overvældende, da jeg egentlig havde bedt mine forældre om at holde sig i baggrunden, når jeg ventede på min karakter.

Photobucket

Jeg var en af første studenter fra Sct. Knuds og var blevet valgt til at skulle i dejlige Fyens Stiftidende. Se de to skønne netartikler her, hvor jeg lyder som en kæmpe tard. (Jeg vil gerne sige, at selvom jeg havde fået -3, var jeg altså stadig bestået, OG at det der citat "hvor er det vildt, jeg er bestået" er taget ude af kontekst - i'm not that stupid ;) )
"Med huen på sned" og "Alle får studenterhuen"

Anyways så var det helt fantastisk at få den flotte, flotte røde hue på!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Bagefter tog vi hjem til min mormor og morfar, hvor vi spiste morgenmad og jeg fik en smule gaver. Derefter cyklede jeg tilbage til skolen, hvor nogle af de andre piger også blev studenter.

Photobucket

Jeg mødtes med en af mine gamle veninder, Charlotte, som var blevet student fra Herlufsholm, vi tog hjem forbi mig spiste jordbær og chokoladekage, blev frisket op, og kørte hjem til hende, hvor der blev afholdte stort studentergilde.

Sent på aftenen tog jeg hjem til Maria, hvor vi drak lidt øl og tog i byen for at fejre huen!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ingen kommentarer: