Sider

21.4.08

Le soleil brille


Åh, så skinner solen endelig rigtig igen og man skal til at finde sit sommertøj frem igen. I mit tilfælde var der desværre ikke nogen ting, jeg havde glemt, jeg havde, æv æv. Tilgengæld har jeg fundet ud af, hvad jeg mangler, hvilket jo egentlig er meget praktisk.
Det jeg mangler for, at mine sommeroufits blive vellykket, er;) :
  • Hvide & sorte toppe
  • Et par chino's i enten beige eller grå
  • En gulvlang kjole
  • En pæn sommerlig nederdel dvs. ikke sort
  • Et par sandaler hvor mine tæer ikke blive flashet for meget, meget besværligt
  • Et par sorte knickers
  • En blomstret tunika
  • Åha, uhyggeligt, men jeg kunne blive ved
Hvad skal/ har I købt af tøj her til sommer?
- Og.. Ved I, hvor de sælger Chino's, her set dem i H&M, men er der andre (ikke så dyre steder)?
(Billedet er fra ydu.nl)

Ingen kommentarer: