Sider

28.4.08

Vibskov går til alkoholen

Henrik Vibskov har sammen med bryggeriet Mikkeler og grafikeren Andreas Emenius skabt den ultimative mode-øl. Fringe Project nr. 2, som øllen hedder bliver solgt i Vibskovs og Ølbutikken i Kbh. Den koster 45 kr. og bliver kun lavet i 1000 eksemplarer, lidt samme princip, som Hr. Vibskovs tøj, det må ikke blive for udbredt, så mister det charmen.

Jeg vil dø for denne øl, det lyder lidt alkoholisk, men den flaske er da et samleobjekt en ægte "wannabe-fashionista" må eje. Så hvis der er nogen, der kommer forbi Vibskovs butik, så køb lige en ekstra med til mig. Så finder vi ud af noget bankoverførsel !!! :)

(Kilde: Politiken.dk)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis du kommer forbi København og Vesterbro, så kom ind og få din helt egen Vibskovøl med frynser på. Den er så smart og lille og lækker, at man næsten tror det er løgn.
Jeg blogger lidt om mine erfaringer med denne særlige designerøl her:
http://kihoskh.dk/index.php?id=61&news_id=71
vh
Thomas Schøn

Anonym sagde ...

Hej Thomas!

Hvor ville jeg bare ønske, jeg skulle til Kbh snarest, men det bliver desværre først i august, jeg kommer til at besøge storbyen. :(

Amalie

Anonym sagde ...

jeg skal derind i morgen?
tjek evt min blog:)

amillionbabies.blogspot.com

skriv i kommentaren hvis du skal ha' en øl med:)