Sider

7.7.08

Music make me lose control

I må meget undskylde jeg sådan har forsømt bloggen her på det sidste. Jeg kan bare slet ikke finde på noget at skrive. - Og heller ikke noget end noget meget, meget dårligt tænker jeg.

- Hvor var det skønt at være på Mallorca, der var dejlig stabil varme og sol - og super butikker red. Zara!!! Det var rigtig dejligt. Jeg må indrømme jeg fik også købt en del i Zara. En kjole, to par sko, en cardigan og en pull-over + en super sød kjole fra H&M Trend. - Gud, hør mine bønner lad der komme en Trend-afdeling i Odenses H&M'er.
Der kommer billeder af mine indkøb en af dagene.

- På Mallorca hørte jeg min iPod igennem rigtig mange gange og faldt over to numre, som jeg helt havde glemt. Det ene er Snow Patrols "Make this go on forever" og det andet er Simian Mobile Discos "I believe". Det er nogle virkelig gode sange, to helt forskellige genre, men begge superbe.

Snow Patrol - Make this go on forever


Simian Mobile Disco - I believe

Ingen kommentarer: