Sider

8.8.09

Copenhagen fashion week day three part 1

I går var nok en af de mest begivenhedsrige dage i lang tid både på godt og ondt. Da jeg skal cykle ind til byen er min cykel helt flad, så jeg måtte trække den ind til byen og finde en cykelhandler for at få luft i dag, derefter cyklede jeg ud til Gallery, hvor Carin Wester viste show. Vibe fra Vs. havde stylet showet, så jeg havde allerede set kollektionen på kontoret, det var sådan et fedt show. Jeg er helt vild med hendes designs, de er virkelig smukke + skoene var også så fede på catwalken.
Efter showet mødtes jeg med Louise og Lea inde i byen og kiggede rundt i forretninger med dem. Omkring 16 opdager jeg at min cykelnøgle til kædelåsen på min cykel er pist væk, så jeg måtte endnu en gang finde en cykelhandler for at få klippet den op, da jeg så sætter mig op på cyklen er kæden hoppet af, så jeg måtte tilbage og få den sat på endnu en gang. Bagefter alt cykel-dramaet var jeg til Wood Wood og Ivana Helsiniki show.
Om aften tog vi ud til Stubnitz på Christians Brygge og var til Soundvenues fashion party, hvilket var så cool. Vildt fedt at feste på et gammelt hangarskib.

Carin Wester
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Wood Wood
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ivana Helsinki + hestepuder, som var en lille goodie.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer: