Sider

15.8.09

status.

I må undskylde her har været så stille, de sidste par dage. Min macs harddisk dur ikke mere, så jeg har ikke haft nogle computer siden torsdag. Nu har jeg lånt min fars og er klar igen.

I morgen skal jeg med veninder og parents til Coldplay koncert, det glæder jeg mig virkelig meget til, vi nåede ikke at se hele deres koncert på Roskilde, fordi vi ville nå et tog, så jeg glæder mig til at se hele deres koncert.
Jeg var til deres koncert sidste gang, de var i DK, hvor de spillede i Forum. Det var en vildt fed koncert, så mon ikke også den i morgen bliver supér. Er der nogen derude der også skal til herning og se dem?


Btw. så husk at det er på lørdag KISASA bliver afholdt. Hvis I vil med så skriv Navn, Adresse og Fødselsdato til KISASA@live.dk . Det bliver et brag af en fest.
Photobucket

Ingen kommentarer: