Sider

6.10.09

Moleskine Cityguide


Da vi var i Rom fandt min mor og jeg disse Moleskine Cityguides, jeg fik den til Barcelona i fødselsdagsgave og har nu købt The Guide to Paris, da jeg skal til Paris i slutningen af oktober med mit franskhold! :))

De er så smarte på de første side er der meget detaljerede kort af byen + metrokort, derefter er der tomme side til noter, tanker, udklip etc, herefter er bogen delt op i bar/clubs, butikker, museumer osv. hvor det er meningen, man selv skal udfylde siderne - derhjemme fra, under rejsen og når man kommer hjem, og sådan får man sin helt egen guide til byen. De er fab!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ved du om man kan købe dem på nettet? (:

Amalie Damkjaer sagde ...

Ja, det kan man på http://www.moleskine.dk/.

Som jeg bestemt kan anbefale at bestille fra, de leverer super hurtigt :)

Amalie

Anonym sagde ...

Tak skal du have :)
Jeg har netop bestillt en derfra til Berlin.
Synes det er et ret sjovt koncept.
- Anna