Sider

30.5.10

De sidste dage på gymnasiet

Lidt billeder fra den aller, aller sidste "rigtige" uge af gymnasiet. Det er så mærkeligt, at vi aldrig mere skal have timer sammen, men nu er der "bare" eksamenerne, og så er det slut. Den 21 juni kl. 8.30 bliver jeg student, det er så crazy, jeg kan slet ikke forstå, der allerede er gået 3 år.

Den sidste uge var virkelig god, vi havde sidste timer i de forskellige fag, fik snakket eksamen og chillet enormt meget. Om torsdag var der Filmfestival, hvor alle eksamens filmene kæmpede om 9 forskellige priser. Min gruppes film vandt faktisk to priser! :) - For bedste kamera og Juryens Pris. Fredag havde vi sidste skoledag, alle 3.g'ere mødtes i kantinen for at spise morgenmad, derefter var der fodboldkamp mellem et lærerhold og et elevhold og til slut eksamensbingo, hvilket nok var noget af det mest nervepirrende og sjoveste, jeg nogensinde har prøvet.

Maria
Photobucket

Tanne
Photobucket

Emilo
Photobucket

Inden filmfestivalen
Photobucket

Sidste skoledag, students vs. teachers
Photobucket

Photobucket

3 kommentarer:

Sacha sagde ...

Hej.
Jeg faldt over din blog hos modemedmere og så disse billeder.

Så tænker jeg, det område ligner noget jeg har set før, og der knages lidt og resultatet bliver: Mon det er Knuds?

Hvilket det sidste billede så kan bekræfte :D

Jeg har ikke selv gået der, men har gået med post i området, så det er villaerne der fik en klokke til at ringe :D

Pøj pøj med eksamenerne og nyd nu den sidste tid, for det er seriøst den bedste tid også selvom der er eksamener op over begge ører.
:)

sophie sagde ...

uh, vil du ikke poste din eksamensfilm?

Amalie Damkjaer sagde ...

Scient.Hybrid
Ja det er, gode, gamle Knuds! :)
Ej hvor sjovt.

Tusind tak, ja eksaminerne fylder meget, men vi gør vores bedste for at gøre det til en tid, vi vil huske resten af livet ;)

Sophie. Jo hvis jeg kan finde ud af at uploade den, så kommer den ind i aften :)