Sider

3.5.10

SB12 duo.

Photobucket

"SB12 duo er et nyt unikt mundskyllemiddel med stærk, frisk smag som er let at anvende. Samtidig sikrer SB12 duo både god ånde i 12 timer og en god beskyttelse mod huller i tænderne. Den nye opfriskende smag har også i forbrugertests vist sig at være mere populær end andre smagsvarianter."

Kender I ikke det, når man stener fjernsyn, ser reklamer for diverse mirakelprodukter, som kan det ene og det andet og tænker "hmm gad vide om det virker?" Sådan har jeg blandt andet haft det med Clearsil, Basiron, et tandblegemiddel jeg har glemt navnet på og så det her SB12 duo. - Det ville da ikke være helt værst ved at skylle sin mund med et middel en gang om dagen og så få bedre ånde og sundere tænder..

For en måneds tid siden blev jeg kontaktet af Helle fra Star PR, som spurgte om det var et produkt, jeg havde lyst til at prøve. Fedt, tænkte jeg og sagde pænt ja tak.
Nu har jeg efterhånden brugt det i en tre-fire ugers tid, i starten var jeg ikke så vild med smagen, men den har jeg efterhånden vendt mig til. Om det giver stærkere tænder og forebygger huller, det kan jeg ikke vurdere, det må jeg vende tilbage med efter næste tandlægebesøg.
Tilgengæld så synes jeg faktisk, det giver bedre ånde, jeg elsker mad, virkelig elsker - og spiser meget i løbet af dagen. (Nu vil jeg lige indskyde, at jeg ikke mener, jeg har lidt af slem ånde før), men jeg synes, den har hjulpet med at neutralisere madlugten efter et måltid.

Så thumbs up herfra til SB12 duo!

Hvis SB12 duo lyder som noget for dig, kan du finde det på apoteket, det koster 139,- for 250 ml.

Ingen kommentarer: