Sider

14.4.09

Back to reality!

- Men kun for en stund! For på torsdag går turen jo til Berlin!

I søndags rykkede jeg alle mine ting ud fra mit værelse og med hjælp fra mor vaskede vi gulvet derinde, om eftermiddagen cyklede vi til påskefrokost ved min farmor og farfar, og derefter var jeg sammen med en veninde. I går rykkede jeg næsten alle tingene ind på værelse igen og fik ryddet rigtig godt op, jeg har egentlig ret meget gulvplads! ;)

Tips og guids om Berlin modtages stadig meget gerne!
Jeg har efterhånden fået skrevet en god og lang must-see liste, men et par steder til, ville ikke skade :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Amalie.

Kan du lokkes til at poste din must-see liste på et tidspunkt? Jeg skal nemlig selv til Berlin i sommerferien. yay.
Håber at du får en god tur!

/L

Amalie Damkjaer sagde ...

Hej L!

Ja, selvfølgelig vil jeg det! Ej, hvor skønt. Det er sådan en dejlig by, det er tredje gang jeg skal dertil :)

Mange tak!

Amalie