Sider

4.4.09

Påskeferie

Nu skal jeg nok tage mig sammen og skrive lidt oftere, de sidste dage har bare været ret travle.
I torsdags havde vi femte modul og om aften, var jeg til '"Hyttemøde" og comedy. Om tre wekkende er det tid til 3.g'ernes hyttetur, den er arrangeret af fem piger fra 3.g, det er et virkelig stort arbejde, og derfor har de brug for nogle 2.g'er, der kan hjælpe til på turen og føre traditionen videre til næste år. Tanne, Katrine og Louise og jeg er årets "slave g'ere." Vi mødtes på Franck A og fik fortalt hvad det er vi er gået med til! Det lyder virkelig skægt og det bliver da også virkelig sjovt at skulle arrangere den næste år, hvor vi går i 3.g.

Derefter tog Louise og jeg hen på Alibi, hvor der var comedy-aften. Det var Simon Talbot, Thomas Hartmann og Torben Chris, der gæstede Odense. Det var så sjovt, de kommer igen d. 16 april på Alibi, tag ind og se det, hvis I vil have et godt grin, det koster kun 100,- !

I går var jeg i skole, hvor vi i sidste modul havde idræt. Jeg indrømmer det gerne, jeg er ikke fan af idrætstimerne, jeg hader at svede "public." Og i går skulle vi løbe bip-test/yoyo-test. For jer der ikke kender det, lucky you. Det går ud på af løbe frem og tilbage i idrætshallen(20 m), hver gang der lyder et bip løber man fra den ene ende til den anden og efterhånden er der færre og færre sekunder mellem bippene. Det er bare dødens pølse, det er simpelthen så hårdt. Efter idræts var jeg på arbejde og så var jeg sammen med Karoline om aften, vi hyggede bare med tv, pizza, cola, slik og kager! Vi gik også en tur og tog nogle billeder, egentlig dejligt med en rolig fredag med girl-chill.

Today har jeg været på arbejde fra 13-21, nu ligger jeg i sofaen, ser American Idol og slapper af, very nice. Håber I har haft en god lørdag i det skønne vejr!

Mit outfit fra i går
Photobucket
Photobucket

Karo i sin smukke jakke fra Zara
Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer: