Sider

9.4.09

En næsten hel dag i billeder!

Okay, planen om at tage et billede i timen gik ikke som forventet, lige pludselig efter mine flûtes var taget ud af ovnen gik røgalarmen i gang, så skulle salaten laves, kyllingen anrettes og kartoflerne skrælles + Char og jeg skulle finde ud af, hvad vi skulle have på og gøre os klar.
Men jeg fik da taget et par billeder...

Kl. 12.00 - efter 12 min. i ovnen var the cupcakes færdige.

Photobucket

Kl. 12.30 - Efter en mislykket babypink marengsglasur, lavede jeg almindelig flormelis glasur med smeltet chokolade.

Photobucket

Kl. 13.00 - Lunchtime!

Photobucket

Kl. 13.30 - Tid til at vaske op for fjerde gang, jeg er sikker på, vi er en af de eneste familier i Danmark, der ikke har en opvaskemaskine. Oldschool forever!

Photobucket

Kl. 14.00 - relaxing time, indtil Char kom, med mac'en og den nye samsung!

Photobucket

Kl. 19.30 - Dinner'n'drinks tid!

Photobucket
Photobucket

Kl. 00.00 - Okay, planen var egentlig "Benægt, benægt benægt" men når man er fanget af dkbns linse, kan man ikke benægte mere. Ja, vi var på Luux til +16 - Paradise speciel!
Omkring kl. 22 tog vi over til en af pigerne fra Hyttecrewet, der bor inde i byen. Der drak vi lidt og havde det rigtig hyggeligt! Omkring 00.00 tog vi så på Luux, hvor vi var lovet "vip"-bord, nogle flasker etc. etc. etc. Vi kom gratis ind, fik lagt vores jakker i et "specielt" rum, fik et bord i vip-rummet et c'est ça. Efter at have siddet i det dampende vip-rum omringet af piger i meget tætsiddende leggings, mavebluser, fake øjnvipper, 5 cm makeup, 12 hæle, som de slet ikke burde eller kunne gå i og drenge, der havde ligget lidt for længe i solariet, så gik vi! Vi tog på the room i stedet for, hvor min venindes kæreste og nogle af deres venner sad. Derefter tog vi i seveneleven, købte muffins og cookies og cyklede hjem!

Photobucket

Kl. 02.30 - En lettere drunk jeg, efter vi kom hjem fra byen!

Photobucket
Photobucket

Det var nu en virkelig god dag og rigtig sjov aften!!
- så har jeg been there, done that at Luux, første og sidste gang!

Ingen kommentarer: